Розділи: Новини і події |

Заради здоров’я дітей та їх мам

сторінки: 80

Untitled
12 травня 2011 р. діти, які проходили тоді тривале лікування у відділенні урології Київської міської дитячої лікарні № 1, потрапили на казкове свято – до них завітали Принцеса й Кіт у чоботях, Фокусник і Чарівниця. Відбувалося це в чудовій ігровій кімнаті під назвою «Фітоленд», обладнаній 2007 року за підтримки відомої німецької компанії «Біонорика». Такі свята вже стали традиційними не лише в Києві, а й ще в чотирьох найбільших містах України (Донецьку, Одесі, Дніпропетровську й Харкові). Створений головою правління компанії Міхаелем Поппом фонд «Фіторятівники» там обладнав такі ж кімнати. Міхаель Попп разом із Наталею Кличко, дружиною славетного боксера Віталія Кличка і членом Ради Фонду, залюбки брали участь у дитячих розвагах, чим зробили свято ще яскравішим. Після його закінчення Наталія Кличко зазначила: «Якщо таким чином ми змогли допомогти дітям знову знайти надію і радість життя, це буде нашим чесним внеском у поліпшення світу».
Основна ідея фонду «Фіторятівники» полягає в тому, щоб хворі діти в супроводі педагогів, бавлячись у строкатому фантастичному світі, адаптованому до дитячого сприйняття, могли забути про лікарняні будні та про свою хворобу. Той факт, що щасливі діти одужують швидше, підтверджує і професор Данило Антонович Сеймівський, керівник відділення урології київської лікарні: «Відтоді, як у нас з’явилася ігрова кімната «Фітоленд», діти можуть відволіктися і насититися позитивною енергією, а це зміцнює імунну систему і прискорює одужання».
Фонд також профінансував придбання необхідного медичного обладнання. Наприклад, Київська лікарня № 1 змогла придбати прилад для проведення ендоскопічних операцій, що дає можливість прооперувати значно більше маленьких пацієнтів, які потребують хірургічного втручання.
Того ж дня відбувся ще один захід у рамках кампанії з підтримки дитячого й жіночого здоров’я – семінар, присвячений профілактиці раку молочної залози. Кампанія під назвою «Обстежуй себе та залишайся здоровою» також була організована фірмою «Біонорика» кілька років тому, а Наталія Кличко виступила офіційним представником цієї програми. «Щогодини в Україні одна жінка помирає від раку молочної залози. У багатьох з них, так само, як у мене, є діти. І ті, хто турбується про свою сім’ю і здоров'я, просто зобов’язані проходити регулярні обстеження», – такою є думка Наталії, яка ростить трьох дітей.
Завдяки активним науковим дослідженням і патентованим виробничим процесам компанія «Біонорика» займає провідну позицію на ринку рослинних лікарських препаратів, зокрема засобів для використання у педіатрії та гінекології, у ряді країн світу.
Поділитися з друзями:

Партнери

Логотип